Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o prenosivosti broja stupa na snagu 11. kolovoza 2016.

VIJEST

Riječ je o izmjenama kojima se detaljnije uređuje način izračuna i iznos naknada za nepravovremeni prijenos broja. 
 
ZAGREB, 4. kolovoza 2016. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) obavještava da je objavljen Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o prenosivosti broja (NN br. 71/16). Riječ je o izmjenama kojima se detaljnije uređuje način izračuna i iznos naknada za nepravovremeni prijenos broja. Navedenim izmjenama se jasnije propisuju prava operatora primatelja broja na naknadu za nepravovremeni prijenos broja od strane davatelja broja.
 
Predmetni Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o prenosivosti broja stupa na snagu 11. kolovoza 2016. i dostupan je na poveznici .   
 
                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.