Kvaliteta usluge u pokretnoj mreži
Sklapanjem ugovora za usluge u pokretnoj mreži prihvaćate da operator pruža usluge unutar tehničkih i operativnih mogućnosti svoje pokretne mreže te zbog toga postoji mogućnost da Vam usluge neće biti dostupne u svako vrijeme i na svakom mjestu.
Zbog tehničkih karakteristika pokretne mreže usluge se mogu koristiti na bilo kojem mjestu, ali operatori ne mogu garantirati jednaku kvalitetu usluge na svim lokacijama i u svakom trenutku (fizičke prepreke, konfiguracija terena, priključen veći broj korisnika na određenom području - turisti, sportska događanja, koncerti…).
U slučaju smanjene kvalitete ili nedostupnosti usluge zbog nepokrivanja određenog područja korisnim signalom operatora, ne ostvarujete pravo na umanjenje mjesečne naknade, kao ni pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.
Zbog tehničkih karakteristika pokretne mreže usluge se mogu koristiti na bilo kojem mjestu, ali operatori ne mogu garantirati jednaku kvalitetu usluge na svim lokacijama i u svakom trenutku (fizičke prepreke, konfiguracija terena, priključen veći broj korisnika na određenom području - turisti, sportska događanja, koncerti…).
U slučaju smanjene kvalitete ili nedostupnosti usluge zbog nepokrivanja određenog područja korisnim signalom operatora, ne ostvarujete pravo na umanjenje mjesečne naknade, kao ni pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.
Dobro je znati!
- prije sklapanja ugovora, možete kod operatora provjeriti kartu pokrivenosti pokretne mreže
- ako ugovarate uslugu pristupa internetu i/ili govornu uslugu, a niste sigurni je li kvaliteta usluge na Vašoj adresi zadovoljavajuća, prilikom sklapanja ugovora imate pravo na probno razdoblje od najmanje pet (5) dana
- kvalitetu i brzinu internet usluge možete provjeriti putem aplikacije HAKOMetar Plus