Postupak rješavanja prigovora
1. Pisani prigovor operatoru
- NA IZNOS RAČUNA podnesite u roku od 30 dana od dana dospijeća računa
- KAKVOĆU USLUGE podnesite u roku od 30 dana od dana pružanja usluge
- POVREDE ODREDABA UGOVORA ILI POVREDE PRAVA U VEZI SA ZAŠTITOM PRISTUPA OTVORENOM INTERNETU podnesite u roku od 15 dana od dana saznanja o radnji ili propustu operatora
Obavezno platite nesporni iznos računa ili prosječan iznos zadnja tri računa!
2. Reklamacija povjerenstvu za pritužbe potrošača pri operatoru
- podnesite u roku od 30 dana od dana zaprimanja odgovora operatora
U slučaju da niste zaprimili odgovor na Vaš prigovor ili pritužbu, nastavite daljnji postupak prema opisanoj proceduri.
3. Zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u
- podnesite u roku od 30 dana od dana zaprimanja odgovora povjerenstva operatora
- potrebno je priložiti:
- zahtjev za rješavanje spora
- presliku prigovora operatoru i odgovora operatora
- presliku reklamacije povjerenstvu operatora i odgovora povjerenstva
- presliku spornog računa
- presliku ostale raspoložive dokumentacije (ugovor, punomoć ako niste potpisnik ugovora, rezultate mjerenja HAKOMetrom)
- možete poslati poštom na adresu:
- Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9, 10110 Zagreb - putem aplikacije e-žalbe
- Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
HAKOM će donijeti odluku ili rješenje u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 60 dana od dana podnošenja potpunog zahtjeva za rješavanje spora.