Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Predstečajna nagodba ne ugrožava korisnike Optima Telekoma

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Nagodba neće značiti obustavu usluga krajnjim korisnicima. Njena je namjena upravo osiguravanje daljnjeg redovnog poslovanja tvrtke.
 
ZAGREB, 12. veljače 2013. – Potaknuta nedavnim vijestima vezano uz otvaranje predstečajne nagodbe operatora OT-Optima telekom Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) želi ispravno informirati građane o posljedicama ovog postupka.
 
Otvaranje predstečajne nagodbe ne utječe na redovno poslovanje trgovačkog društva, odnosno nije od utjecaja na poslovanje i pružanje usluga krajnjim korisnicima. Cilj otvaranja predstečajne nagodbe je upravo omogućavanje daljnjeg redovnog poslovanja tvrtke, budući da se dužniku koji je postao nelikvidan omogućuje financijsko restrukturiranje. Time se postiže rehabilitacija dužnika te uspostavlja likvidnost.
 
Drugim riječima, korisnici usluga Optima Telekoma mogu biti sigurni u mogućnost korištenja usluga svog operatora.
 
HAKOM će u slučaju bilo kakvih promjena na tržištu pravovremeno obavijestiti građane, odnosno poduzeti mjere iz svoje nadležnosti, a kako bi se u svakom trenutku osigurala visoka razina zaštite korisnika usluga.
 
                                                                                                   # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.