FAQ
- Elektroničke komunikacije
- 5G mreža
-
Pošta
- Nezadovoljan sam načinom na koji mi je izvršena poštanska usluga. Na koji se način mogu žaliti?
- Do kojeg iznosa davatelj poštanskih usluga vraća štetu?
- Možete li mi objasniti logiku da je HP danom ulaska RH u EU povisio cijene svoje usluge u međunarodnom prometu, dok su u isto vrijeme mobilni operatori snizili cijene za telefoniranje u/prema EU?
- Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
- Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici
- Poštovani, dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
- Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
- Poštovani, na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kad u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
- Koja su pravila dostave i potpisivanja preporučenih pošiljaka?
- Kome se može obratiti onaj kome je zbog lažnog potpisa dostavljača istekao žalbeni rok na predmetu za koji je dostavljana pošiljka?
- Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Zanima me kako možemo riješiti navedeni problem?
-
Željeznice
- U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika?
- Koja je uloga HAKOM-a po zahtjevu putnika?
- U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu ako je vlak kasnio?
- Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
- Na što putnik ima pravo, osim prava na naknadu cijene karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
- a li osobe s invaliditetom imaju pravo na pomoć?
- Na koji način putnici s invaliditetom ili sa smanjenom pokretljivosti mogu zatražiti pomoć za planirano putovanje vlakom?
- Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
- Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
- Što sve mora sadržavati zahtjev koji putnik upućuje HAKOM-u?
- Ukoliko zahtjev putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
- Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
- Je li prijevoznik, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji/prigovoru/zahtjevu putnika ako je isti podnesen izvan roka?
- Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?