Nastavljena potražnja za paketskim uslugama
Ukupan prihod od obavljanja poštanskih usluga nešto je manji nego u prethodnom tromjesečju zbog sezonskog učinka, prvenstveno zbog manje ostvarenog broja svih poštanskih usluga, ali na godišnjoj razini raste i veći je za 12 posto. Od ukupnog broja poštanskih usluga najveći dio se ostvaruje u unutarnjem prometu, dok se u međunarodnom prometu ostvaruje oko devet posto usluga.
Tijekom trećeg tromjesečja 2019. jedan je davatelj prestao s obavljanjem poštanskih usluga te na tržištu trenutačno djeluje 21 davatelj poštanskih usluga, među kojima je najveći HP-Hrvatska pošta d.d. s udjelom od oko 84 posto u odnosu na sve obavljene poštanske usluge.
Podaci o tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju dostupni su na internetskoj stranici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) putem poveznice.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.