Potpisana Povelja o volontiranju
U sklopu treće Konferencije o volontiranju zaposlenika, kojom se želi potaknuti korporativno volontiranje, HAKOM se priključio organizacijama koje su potpisale Povelju o volontiranju.
Inicijativom se namjerava dodatno potaknuti uvođenje sustavnijeg pristupa volontiranju te istovremeno ohrabriti tvrtke i organizacije u javnom i državnom sektoru koje su nedavno pokrenule volonterske aktivnosti na daljnje aktivnosti, a isto tako potaknuti i nove na volontiranje. Povelja predstavlja i dobrovoljni izraz spremnosti za promicanje ove aktivnosti prema ostalim dionicima s kojima organizacije posluju, a za same organizacije potpisnike ona predstavlja sustavniji pristup volontiranju kroz definiranje pravila volontiranja, stvaranje pogodnog okruženja za volontiranje te usvajanje standarda volontiranja.
Više informacija o konferenciji dostupno je na poveznici, na kojoj se mogu vidjeti i detalji o programu.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.