Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Objavljeno polugodišnje Izvješće o korisničkim sporovima u elektroničkim komunikacijama

Izvješće sadrži analizu riješenih sporova i namijenjeno je prvenstveno operatorima, kako bi unaprijedili rješavanje korisničkih prigovora u prva dva stupnja.
 
Zagreb, 26. srpnja 2024. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je Izvješće o korisničkim sporovima s operatorima elektroničkih komunikacija za prvih 6 mjeseci 2024. godine. Ovo izvješće, koje obuhvaća analizu riješenih sporova, primarno je usmjereno na operatore kako bi se unaprijedila njihova praksa prilikom rješavanja prigovora i pritužbi (reklamacija) u prvom i drugom stupnju.
 
Pokretanje spora u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama predstavlja treći stupanj rješavanja korisnikove žalbe, nakon što korisnici iscrpe mogućnosti prigovora i pritužbi kod svojih operatora. HAKOM redovito analizira riješene zahtjeve i dva puta godišnje objavljuje rezultate, čime se nastoji potaknuti operatore što učinkovitije rješavati korisničke prigovore/pritužbe.
 
Izvješće je dostupno na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.