Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

HAKOM-ovi stručnjaci educirali učenike i sudjelovali u raspravi o aktualnostima u zaštiti potrošača

Okrugli stol i edukativna radionica za djecu održani su u Rijeci u prigodi obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača

ZAGREB, 19. ožujka 2024. - U organizaciji Udruge Potrošački centar, u suradnji s Primorsko-goranskom županijom i Gradom Rijekom, u Gradskoj vijećnici Grada Rijeke održana je u petak, 15. ožujka, panel rasprava o aktualnostima u zaštiti potrošača sa sudionicima iz obrazovnog sustava. U panel raspravi sudjelovali su europarlamentarka Biljana Borzan, Ivana Tojčić, stručnjak za zaštitu korisnika u HAKOM-u, Tina Bošković Sertić, ravnateljica OŠ Centar, Nataša Zrilić u ime Grada Rijeka te Marko Paripović iz Udruge potrošački centar.

Panel rasprava organizirana je u prigodi obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača, a tim su povodom HAKOM-ove stručnjakinje Tanja Zaninović, viši stručnjak za pravne poslove i Katarina Žaja-Pauk, viši suradnik za zaštitu korisnika održale i edukativnu radionicu za djecu, učenike OŠ Centar u Rijeci. Riječ je o edukacijama u sklopu projekta zaštite djece prilikom korištenja elektroničkih komunikacijskih usluga, koju HAKOM kontinuirano provodi već dulji niz godina, a zanimljiva izlaganja odslušala su djeca, učenici od drugog do šestog razreda ove škole.

Više informacija može se vidjeti putem poveznice.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.