HAKOM sudjelovao na Tjednu karijera Sveučilišta Sjever
ZAGREB, 16. svibnja 2023. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) sudjelovala je na Tjednu karijera Sveučilišta Sjever “Connect Week UNIN”, koji je održan u Sveučilišnom centru Varaždin i Sveučilišnom centru Koprivnica od 8. do 12. svibnja. Tijekom programa održan je niz prezentacija, radionica i panel rasprava, a sam događaj bio je prigoda studentima za upoznavanje s potencijalnim poslodavcima, razmjenu iskustava i korisnih savjeta koji će im biti od koristi za profesionalni razvoj.
HAKOM-ovi stručnjaci iz Sektora željezničkih usluga sudjelovali su na panelu na temu „Razvoj logistike i održivog prometa kao ključ održivog razvoja zajednice – ili zašto će svi trebati inženjere održive mobilnosti i logistike?“ te su upoznali studente sa djelokrugom rada sektora i iskustvima rada u HAKOM-u.
Više informacija može se vidjeti putem poveznice.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.