Najava konferencije: “Trendovi i prilike na tržištu poštanskih usluga”
Cilj konferencije je okupiti vodeće stručnjake i ključne dionike industrije poštanskih usluga, kako bi panel-raspravama i prezentacijama istražili aktualne izazove i prilike na ovom dinamičnom tržištu. Raspravljat će se o ključnim temama kao što su rast e-trgovine, primjena zelenih tranzicijskih mjera, te regulatorne promjene na nacionalnoj i europskoj razini.
Poseban naglasak bit će na budućnosti poštanskih usluga, s fokusom na uvođenje novih tehnologija i inovacija koje će unaprijediti učinkovitost dostave i smanjiti ekološki otisak ove industrije. Panel rasprave omogućit će sudionicima razmjenu iskustava i ideja s liderima iz industrije, regulatorima i predstavnicima relevantnih udruga.
Program konferencije može se pronaći ovdje, a za dodatne informacije obratite se na adresu elektroničke pošte dtpu@hakom.hr
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.