Novi HAKOM-ov informativni letak za korisnike
ZAGREB, 30. prosinca 2021. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) izradila je novi informativni letak s ciljem informiranja i edukacije korisnika javnih elektroničkih komunikacijskih usluga, a kako bi se korisnike upoznalo s njihovim pravima te obvezama operatora, posebno pri sklapanju ili raskidu pretplatničkih ugovora, kontroli potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa, postupku prigovora i mogućnosti upisa u registar Ne zovi.
HAKOM u sklopu regulacije tržišta elektroničkih komunikacija rješava prigovore korisnika u vezi s pružanjem javnih elektroničkih komunikacijskih usluga, što uključuje prigovore korisnika na iznose računa za pružene usluge operatora, prigovore na kakvoću tih usluga te prigovore zbog povreda odredaba pretplatničkog ugovora, a sve na temelju Zakona o elektroničkim komunikacijama.
HAKOM-ov informativni letak u elektroničkom obliku kao pdf dokument dostupan je putem poveznice.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.