Objavljeno polugodišnje izvješće o korisničkim sporovima u 2023.
ZAGREB, 4. kolovoza 2023. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na svojim je službenim stranicama objavila Izvješće o sporovima korisnika s operatorima elektroničkih komunikacija pred HAKOM-om za prvih šest mjeseci 2023. Izvješće, osim analize riješenih sporova pri HAKOM-u, sadrži i osvrt na prigovore u prvom te pritužbe (reklamacije) operatorima u drugom stupnju.
Nakon što jeprošao postupak prigovora i pritužbe (reklamacije) kod operatora korisnik može pokrenuti spor pred HAKOM-om kao treći stupanj rješavanja spora prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama. I u ovom razdoblju je utvrđeno smanjenje pokretanja sporova, što upućuje na nastavak trenda mirnog rješavanja prigovora odnosno pritužbi korisnika.
Izvješće s detaljnijim podacima dostupno je na poveznici.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.