Održan 10. okrugli stol HAKOM-a s dionicima tržišta poštanskih usluga
ZAGREB, 7. prosinca 2023. - U organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) u Zagrebu je održan deseti okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici ovlaštenih davatelja poštanskih usluga, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Hrvatske gospodarske komore (HGK) i udruge „eCommerce Hrvatska“. Sudionike skupa prigodno je pozdravio Marko Jukić, član Vijeća HAKOM-a.
Okrugli stol uvijek je prilika za razmjenu informacija o aktualnostima na tržištu, a i ovaj je događaj tematski obradio različita područja pa su tako HAKOM-ovi stručnjaci iz Sektora poštanskih usluga prezentirali pregled stanja i trendova na tržištu poštanskih usluga Republike Hrvatske i Europske Unije, rezultate društvenog istraživanja zadovoljstva i potreba poslovnih korisnika poštanskih usluga te pregled međunarodnih aktivnosti u području poštanskih usluga. Prezentaciju je održao i predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan, koji je predstavio novo istraživanje o online kupcima, koje je Udruga, u suradnji s 15 hrvatskih e-trgovaca i Visokim učilištem Algebra, provela na 1.439 ispitanika tijekom 2023.
U sklopu događanja održana je i panel rasprava na kojoj su svi sudionici okruglog stola imali priliku razmijeniti mišljenja te čuti praktična iskustva o sadašnjim i budućim trendovima u poštanskom sektoru EU-a s naglaskom na područje e-trgovine i korelaciju s načinima uručenja pošiljaka generiranih e-trgovinom u sadašnjem i budućem srednjoročnom razdoblju.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.