Održan 8. okrugli stol HAKOM-a s dionicima tržišta poštanskih usluga
Skup je uz prigodni pozdravni govor otvorio g. Darko Josipović, zamjenik predsjednika Vijeća HAKOM-a, a sudionicima se također s kraćim uvodnim govorom obratila i rukovoditeljica Sektora poštanskih usluga gđa. Iva Dvornik.
Okrugli stol uvijek je prilika za razmjenu informacija o aktualnostima na tržištu, a ovoga puta događaj je pokrio četiri teme za koje su stručnjaci Sektora poštanskih usluga pripremili uvodne prezentacije. Prva tema bavila se pregledom stanja i trendova na tržištu poštanskih usluga Republike Hrvatske i Europske Unije. Druga tema se odnosila na evaluaciju poštanskog regulatornog okvira. Promjene u carinskom posredovanju davatelja poštanskih usluga i procedurama od 1. srpnja 2021. bila je treća tema okruglog stola. Završno predavanje na temu „Održivi razvoj davatelja poštanskih usluga“ održao je prof. dr. sc. Zvonko Kavran s Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Nakon uvodnih prezentacija sudionici okruglog stola razmijenili su u otvorenoj raspravi svoja iskustva i svoja viđenja tema skupa.
Sve sudionike skupa zaključno je pozdravio ravnatelj HAKOM-a, mr. sc. Miran Gosta.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.