Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Održan 9. okrugli stol HAKOM-a s dionicima poštanskih usluga

Na okruglom stolu govorilo se o temama zelene tranzicije i održivog poslovanja davatelja poštanskih usluga, trendovima na tržištu u RH i EU te o rezultatima istraživanja zadovoljstva i potreba korisnika poštanskih usluga.
 
ZAGREB, 8. prosinca 2022. – U organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) u srijedu, 7. prosinca 2022., u Zagrebu je održan 9. okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici ovlaštenih davatelja poštanskih usluga, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Fakulteta prometnih znanosti i Hrvatske gospodarske komore (HGK). Skup je uz prigodni pozdravni govor otvorio Darko Josipović, zamjenik predsjednika Vijeća HAKOM-a.

Okrugli stol uvijek je prilika za razmjenu informacija o aktualnostima na tržištu, a ovoga puta događaj je pokrio zanimljive teme za dio kojih su stručnjaci Sektora poštanskih usluga HAKOM-a pripremili uvodne prezentacije. Prve dvije teme bavile se pregledom stanja i trendova na tržištu poštanskih usluga Republike Hrvatske i Europske unije i rezultatima društvenog istraživanja zadovoljstva i potreba korisnika poštanskih usluga (fizičkih osoba). Treća, ujedno i najvažnija tema okruglog stola, bila je tema zelene tranzicije i održivog poslovanja davatelja poštanskih usluga, na kojoj su, nakon prezentacija predstavnika HAKOM-a i Fakulteta prometnih znanosti, sudionici okruglog stola u otvorenoj raspravi razmijenili svoja iskustva na koje se sve načine u svojem poslovanju prilagođuju nacionalnim aktivnostima usmjerenima na smanjenje ugljičnog otiska i utjecaja na okoliš tijekom obavljanja poštanskih usluga. 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.