Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Održana radionica na temu "Pristup uslužnim objektima i uslugama povezanim sa željeznicom"

Cilj radionice bio je upoznati operatore uslužnih objekata s obavezama koje proizlaze iz Provedbene uredbe (EU) 2017/2177 o pristupu uslužnim objektima i uslugama povezanim sa željeznicom

ZAGREB, 17. studenoga 2023. - U organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) u Zagrebu je u četvrtak, 16. studenoga 2023., održana radionica za operatore uslužnih objekata na temu "Pristup uslužnim objektima i uslugama povezanim sa željeznicom".

Glavni cilj radionice bio je upoznati operatore uslužnih objekata s obavezama koje proizlaze iz Provedbene uredbe (EU) 2017/2177 o pristupu uslužnim objektima i uslugama povezanim sa željeznicom. Tijekom radionice predstavljena su iskustva stečena tijekom nedavno provedenih inspekcijskih nadzora nad operatorima uslužnih objekata, kako bi im se ukazalo na česte nejasnoće koje se javljaju prilikom izrade opisa uslužnih objekata.

Fotogalerija

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.