HAKOM održao redoviti okrugli stol s udrugama za zaštitu potrošača
ZAGREB, 25. rujna 2023. - Proteklog tjedna Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kao nacionalno regulatorno tijelo koje štiti prava korisnika i nadzire obveze pružatelja usluga u području elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga, održala je okrugli stol s predstavnicima udruga potrošača. Na okruglom stolu svoje predstavnike imale su mnoge udruge s gotovo čitavog područja Hrvatske: HUZUP, Društvo potrošač Zagreb, Međimurski potrošač, Društvo potrošača Međimurja, Varaždinski potrošač, Udruga za zaštitu potrošača grada Samobora, Potrošačica - društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske, Udruga za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije, Udruga Potrošački centar Rijeka, Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“, Dalmatinski potrošač te Udruga za edukaciju, zaštitu i informiranje potrošača Slavonski Brod i Savez udruga Razvojna organizacija zaštite potrošača (ROZP).
Sudionici su ovom prigodom razmijenili iskustva i upoznali se s izmjenama u novom Pravilniku u području zaštite korisnika, koji stupa na snagu početkom iduće godine te s odredbama iz novog Zakona o pristupačnosti proizvoda i usluga. Ovakvi susreti kontinuirano se održavaju s ciljem uspostave još kvalitetnije suradnje s udrugama, dobivanja povratnih informacija i prijedloga, ali i HAKOM-ovog informiranja svih zainteresiranih o novostima na tržištu i pravima korisnika iz pozicije regulatora.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.