Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu broja 116 111

HAKOM je objavio javni poziv za dodjelu broja 116 111 za uslugu pozivnog centra za djecu.

ZAGREB, 9. srpnja 2024. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 111 namijenjenog za uslugu pozivnog centra za djecu (eng.: Child Helpline). Putem broja 116 111 pomaže se djeci kojoj je potrebna skrb i zaštita te ih se povezuje sa službama i resursima; usluga djeci pruža priliku da izraze svoje brige, razgovaraju o pitanjima koja na njih izravno utječu i stupe u kontakt s nekime u kriznoj situaciji.

Naime, riječ je o dodjeli broja koji je dio numeracijskog raspona 116 namijenjenog za usluge od društvenog značaja, odnosno za usluge s posebnom socijalnom osjetljivosti (Harmonizirani europski kratki broj). Navedeni numeracijski raspon dio je europske regulative koja ima za cilj postizanje svrhe „isti broj - ista usluga“ širom Europske unije, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim državama EU. U tom smislu rezervirano je pet brojeva formata 116 XXX za pojedine usluge od društvenog značaja.

Više informacija o 116 brojevima možete pronaći na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.