Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu broja 116 111
ZAGREB, 9. srpnja 2024. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 111 namijenjenog za uslugu pozivnog centra za djecu (eng.: Child Helpline). Putem broja 116 111 pomaže se djeci kojoj je potrebna skrb i zaštita te ih se povezuje sa službama i resursima; usluga djeci pruža priliku da izraze svoje brige, razgovaraju o pitanjima koja na njih izravno utječu i stupe u kontakt s nekime u kriznoj situaciji.
Naime, riječ je o dodjeli broja koji je dio numeracijskog raspona 116 namijenjenog za usluge od društvenog značaja, odnosno za usluge s posebnom socijalnom osjetljivosti (Harmonizirani europski kratki broj). Navedeni numeracijski raspon dio je europske regulative koja ima za cilj postizanje svrhe „isti broj - ista usluga“ širom Europske unije, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim državama EU. U tom smislu rezervirano je pet brojeva formata 116 XXX za pojedine usluge od društvenog značaja.
Više informacija o 116 brojevima možete pronaći na poveznici.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.