Objavljeni novi podaci o kakvoći usluga operatora
Zagreb, 28. travnja 2025. - Sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, operatori s većim prihodima dužni su svakih šest mjeseci dostavljati podatke o kakvoći pruženih usluga u svojim mrežama, a HAKOM ih nakon zaprimanja analizira i potom objavljuje rezultate. Mjereni pokazatelji obuhvaćaju vrijeme uspostave usluge na fiksnoj lokaciji, omjer kvarova po pristupnom vodu, vrijeme uklanjanja kvara za pristupne vodove, odzivno vrijeme službe za korisnike, odzivno vrijeme za pristup službi davanja obavijesti (informacija) o brojevima korisnika, učestalost prigovora/pritužbi u vezi ispravnosti računa, vrijeme uspostave poziva, opseg problema vezan uz postupak prenosivosti broja, omjer neuspješnih poziva te kašnjenje u signaliziranju poziva.
Rezultati za drugu polovinu protekle godine pokazuju napredak u pojedinim segmentima, poput poboljšanog odziva korisničke podrške, dok izazovi ostaju u području vremena uspostave priključaka i prosječnog vremena uklanjanja kvara (iako još uvijek unutar propisanog zakonskog roka), što upućuje na potrebu dodatne optimizacije radnih procesa povezanih s novim priključcima. HAKOM-a pozdravlja napore operatora da svojim korisnicima osiguraju kvalitetno pružanje usluga, ali i potiče iste na dodatan angažman u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika.
Kakvoća pruženih usluga analizira se najmanje dvaput godišnje radi zaštite interesa krajnjih korisnika te se objavom rezultata osigurava transparentnost svih podataka relevantnih za odabir operatora.
Izvješće se može naći ovdje.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.