Objavljeni novi podaci o kakvoći usluga operatora
Zagreb, 28. travnja 2025. - Sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, operatori s većim prihodima dužni su svakih šest mjeseci dostavljati podatke o kakvoći pruženih usluga u svojim mrežama, a HAKOM ih nakon zaprimanja analizira i potom objavljuje rezultate. Mjereni pokazatelji obuhvaćaju vrijeme uspostave usluge na fiksnoj lokaciji, omjer kvarova po pristupnom vodu, vrijeme uklanjanja kvara za pristupne vodove, odzivno vrijeme službe za korisnike, odzivno vrijeme za pristup službi davanja obavijesti (informacija) o brojevima korisnika, učestalost prigovora/pritužbi u vezi ispravnosti računa, vrijeme uspostave poziva, opseg problema vezan uz postupak prenosivosti broja, omjer neuspješnih poziva te kašnjenje u signaliziranju poziva.
Rezultati za drugu polovinu protekle godine pokazuju napredak u pojedinim segmentima, poput poboljšanog odziva korisničke podrške, dok izazovi ostaju u području vremena uspostave priključaka i prosječnog vremena uklanjanja kvara (iako još uvijek unutar propisanog zakonskog roka), što upućuje na potrebu dodatne optimizacije radnih procesa povezanih s novim priključcima. HAKOM-a pozdravlja napore operatora da svojim korisnicima osiguraju kvalitetno pružanje usluga, ali i potiče iste na dodatan angažman u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika.
Kakvoća pruženih usluga analizira se najmanje dvaput godišnje radi zaštite interesa krajnjih korisnika te se objavom rezultata osigurava transparentnost svih podataka relevantnih za odabir operatora.
Izvješće se može naći ovdje.
For additional information please contact:
Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)
- Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
- 10110 Zagreb, Croatia
- Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
- Fax + 385 (0)1 700 70 70
Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr
About Hakom
HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.