Predstavnici ministarstava i regulatornih tijela država članica CEFTA-e u studijskom posjetu HAKOM-u
Zagreb, 26. travnja 2024. - U okviru studijskog posjeta predstavnika mjerodavnih ministarstava i regulatornih tijela država članica CEFTA-e HAKOM-u 16. travnja održana je stručna radionica o prilagodbi zakondavnog i normativnog okvira u području poštanskih usluga. Tijekom posjeta inozemni predstavnici upoznati su s radom i ovlastima HAKOM-a u području poštanskih usluga te o praktičnim iskustvima u implementaciji i primjeni Uredbe EK 644/2018 o uslugama prekogranične dostave paketa, važećih HR normi za mjerenje kakvoće obavljanja univerzalne poštanske usluge i primjeni postupka zaštite korisnika poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj.
Posjet su zajednički organizirali Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, Ured u Sarajevu i organizacijski odbor CEFTA-a (višestrani ugovor o slobodnoj trgovini), čije su države članice Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Moldavija, Srbija i UNMIK/Kosovo.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.