Pripreme za lokalne izbore: HAKOM okupio ključne dionike za zaštitu integriteta informacija
Na sastanku su sudjelovali predstavnici najvećih internetskih platformi (Google, Meta, TikTok, X), Europske komisije, Državnog izbornog povjerenstva, te predstavnici organizacija civilnog društva (Gong, Faktograf, ADMO).
Cilj rasprave bio je identificirati moguće rizike od manipulacije informacijama i dezinformacija koje bi mogle utjecati na demokratski proces, te potvrditi i dodatno ojačati postojeće komunikacijske protokole i mehanizme brzog djelovanja.
Sudionici su potvrdili nastavak suradnje kroz izravne kanale komunikacije u slučajevima pojave sumnji na koordinirano širenje dezinformacija ili drugih oblika digitalne manipulacije.
Suradnja će se odvijati prema modelu koji je već bio primijenjen tijekom prethodnih predsjedničkih izbora.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.