Koja je procedura za rješavanje zahtjeva putnika?
Putnik može uputiti pisani prigovor prijevozniku, poštom, elektroničkom poštom ili putem knjige žalbi koja se nalazi na putničkim blagajnama.
Ukoliko putnik nije zadovoljan pisanom odlukom prijevoznika može uputiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača pri prijevozniku poštom ili elektroničkom poštom.
Ukoliko je putnik nije zadovoljan pisanim odgovorom povjerenstva za reklamacije potrošača korisnika usluga prijevoznika ili nije zaprimio pisani odgovor od povjerenstva, može se obratiti HAKOM-u.
Ukoliko putnik nije zadovoljan pisanom odlukom prijevoznika može uputiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača pri prijevozniku poštom ili elektroničkom poštom.
Ukoliko je putnik nije zadovoljan pisanim odgovorom povjerenstva za reklamacije potrošača korisnika usluga prijevoznika ili nije zaprimio pisani odgovor od povjerenstva, može se obratiti HAKOM-u.