Česta pitanja
-
Elektroničke komunikacije
- Sklapanje ugovora
- Realizacija usluge u nepokretnoj mreži
- Izmjena ugovornih uvjeta
- Raskid ugovora
- Univerzalna usluga
- Preseljenje usluge
- Promjena operatora i prenosivost broja
- Prekid usluge (kvar) u nepokretnoj mreži
- Brzina pristupa internetu u nepokretnoj mreži
- Kvaliteta usluge u pokretnoj mreži
- Roaming u zemljama EU/EEA
- Međunarodni pozivi i SMS poruke u druge zemlje EU/EEA
- Usluge s posebnom tarifom
- Zlonamjerne i neželjene EK
- Zaštita prava osoba s invaliditetom
- Zaštita djece na internetu
- Zaštita od prekomjerne potrošnje
- Ostala pitanja
- RF Spektar
- 5G mreža
-
Pošta
- Nezadovoljan sam načinom na koji mi je obavljena poštanska usluga. Na koji se način i kome mogu žaliti?
- Je li osim Hrvatske pošte tko drugi u RH ovlašten vršiti osobnu dostavu pismena onako kako ju propisuju posebni zakoni?
- Koji je maksimalni iznos naknade štete koju davatelj poštanske usluge mora isplatiti korisniku?
- Smije li i na koji način HP zatvoriti poštanski ured, a da pri tome, nas, lokalno stanovništvo i korisnike tog ureda o istome ne pita za mišljenje i uopće ne obavijesti o tome što nam je dalje činiti?
- Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
- Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici?
- Dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
- Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
- Na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kada u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
- Smije li se preporučeno pismo ostaviti u poštanskom sandučiću ili zataknuto na ogradi?
- Na koji način se uručuju preporučene pošiljke?
- Kome se može obratiti onaj tko sumnja da je prilikom obavljanja postupka dostave došlo do krivotvorenja njegovog vlastoručnog potpisa u službenoj dokumentaciji davatelja poštanske usluge?
- Poštovani, imam pitanje vezano na dostavu pošte u sandučiće u stambenoj zgradi u kojoj primamo poštu na način da poštar Hrvatske pošte ima ključ od zgrade te uđe u zgradu i obavi svoj posao.
- Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Kako možemo riješiti navedeni problem?
-
Željeznica
- Tko je pružatelj usluge javnog željezničkog putničkog prijevoza u RH?
- Tko upravlja željezničkim kolodvorima i stajalištima u RH?
- Tko je dužan informirati putnike u slučaju otkazivanja putovanja, kašnjenja vlaka ili propuštenih veza u željezničkom putničkom prijevozu?
- U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu za kašnjenje vlaka?
- Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
- Na koji način se ostvaruje pravo na naknadu za kašnjenje vlaka?
- Koja su prava putnika, osim prava na naknadu cijene prijevozne karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
- Kada putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje?
- Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
- Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
- U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika i upravitelja kolodvora?
- Kako osobe s invaliditetom i osobe sa smanjenom pokretljivošću mogu ostvariti pravo na pomoć pri putovanju vlakom?
- Koja je uloga HAKOM-a po zahtjevu putnika?
- Koja je procedura za rješavanje zahtjeva putnika?
- Što sve mora sadržavati zahtjev koji putnik upućuje HAKOM-u?
- Koliko traje postupak rješavanja zahtjeva u HAKOM-u?
- Ukoliko zahtjev putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
- Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
- Je li prijevoznik, upravitelj kolodvora, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji / prigovoru / zahtjevu putnika ako je isti podnesen izvan roka?
- Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?
- Kako rezervirati prijevoz bicikla na vlakovima s obveznom rezervacijom i koja su prava putnika ako im se odbije prijevoz bicikla bez valjanog razloga?
- Kako željeznički prijevoznici osiguravaju pristupačnost prijevoza za osobe s invaliditetom? Koja su pravila za rezervacije i karte, te smiju li se naplaćivati dodatni troškovi?