Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
Upravitelj kolodvora HŽ Infrastruktura d.o.o. i HŽ Putnički prijevoz d.o.o. zajedno osiguravaju besplatnu podršku osobama s invaliditetom i osobama sa smanjenom pokretljivošću na željezničkim kolodvorima te tijekom ulaska, boravka i izlaska iz vlaka.
Putnici koji ne mogu osobno doći na blagajnu kako bi kupili prijevoznu kartu, svoj zahtjev mogu poslati na e-mail pristupacne.rezervacije@hzpp.hr najkasnije 48 sati prije putovanja. U zahtjevu je potrebno navesti datum i relaciju putovanja i priložiti sken objave za povlašteni prijevoz željeznicom i brodom osobe s invaliditetom u skladu s odredbama Zakona o povlasticama u unutarnjem putničkom prijevozu koju ispostavlja nadležno upravno tijelo. Putnik će na e-mail zaprimiti predračun, a po izvršenoj uplati primit će kartu i ovjerenu objavu za povlašteni prijevoz željeznicom koju može ispisati ili pokazati vlakopratitelju na zaslonu mobilnog uređaja.
Više informacija možete dobiti na telefonskom broju Kontakt-centra 060 333 444 i e-mailu pristupacne.rezervacije@hzpp.hr.
Putnici koji ne mogu osobno doći na blagajnu kako bi kupili prijevoznu kartu, svoj zahtjev mogu poslati na e-mail pristupacne.rezervacije@hzpp.hr najkasnije 48 sati prije putovanja. U zahtjevu je potrebno navesti datum i relaciju putovanja i priložiti sken objave za povlašteni prijevoz željeznicom i brodom osobe s invaliditetom u skladu s odredbama Zakona o povlasticama u unutarnjem putničkom prijevozu koju ispostavlja nadležno upravno tijelo. Putnik će na e-mail zaprimiti predračun, a po izvršenoj uplati primit će kartu i ovjerenu objavu za povlašteni prijevoz željeznicom koju može ispisati ili pokazati vlakopratitelju na zaslonu mobilnog uređaja.
Više informacija možete dobiti na telefonskom broju Kontakt-centra 060 333 444 i e-mailu pristupacne.rezervacije@hzpp.hr.