Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
Upravitelj kolodvora HŽ Infrastruktura d.o.o. i HŽ Putnički prijevoz d.o.o. zajedno osiguravaju besplatnu podršku osobama s invaliditetom i osobama sa smanjenom pokretljivošću na željezničkim kolodvorima te tijekom ulaska, boravka i izlaska iz vlaka.
Kada i kako tražiti podršku?
Najkasnije 36 sati prije putovanja, na jedan od sljedećih načina:
Kada i kako tražiti podršku?
Najkasnije 36 sati prije putovanja, na jedan od sljedećih načina:
• telefonom na broj 060 333 444, svakodnevno 5.00-23.00 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/1,74 HRK/min, a iz mobilne 0,39 EUR/2,96 HRK/min, HT d.d.), ili na broj 01 4724 026
• elektroničkom poštom na informacije@hzpp.hr
• na putničkoj blagajni
Detaljna uputa za najavu putovanja dostupna je na mrežnoj stranici HŽ Putničkog prijevoza d.o.o.
• elektroničkom poštom na informacije@hzpp.hr
• na putničkoj blagajni